კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა
სსიპ ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ გლოლის
საჯარო სკოლა
კოლეგებთან შეხვედრების
ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი, გვარი: მერი ბარდაველიძე
მონაწილეთა რაოდენობა: 7
ელ.ფოსტა: mari.bardav@gmail.com ტელეფონი: 5 91119902
შეხვედრების
ძირითადი თემა:
Ø განმავითარებელი შეფასება
Ø განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები;
Ø დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიები
აქტუალობა
სასწავლო
პროცესის წარმართვაში მასწავლებელს უდიდესი როლი აკისრია, რადგან მასწავლებლის პროფესიული
საქმიანობის შედეგი პირდაპირ კავშირშია მოსწავლის აკადემიურ მიღწევებთან, აგრეთვე ის
უნდა იყოს იმის გარანტიც, რომ მის მიერ აღზრდილი მოსწავლე აღჭურვილი იყოს 21-ე საუკუნის
მაღალი დონის უნარებით .
მეცნიერული კვლევების შედეგად
დამტკიცებულია, რომ რაც უფრო კარგად არის ორგანიზებული სასწავლო პროცესი და რაც უფრო
პროფესიონალი ადამიანი დგას ამ ორგანიზების უკან, მით უფრო მაღალია მოსწავლეების მოტივაცია
სასწავლო პროცესის მიმართ და მეტი ხალისით ეკიდებიან ისინი სწავლებას. ორგანიზებულ
სასწავლო პროცესს კი აუცილებლად სჭირდება განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები.
გაკვეთილის
დაგეგმვა ერთ ერთი უმნიშვნელოვანესი რგოლია ეფექტური სასწავლო პროცესის წარმატებით
განსახორციელებლად და მნიშვნელოვანია გამოიყენო
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები საგაკვეთილო პროცესში. ალბათ დამეთანხმებით,
რომ მასწავლებელს წინასწარ უნდა ჰქონდეს დაგეგმილი და გააზრებული ყოველი მომდევნო გაკვეთილის
სიუჟეტი. თუ რა არის ამა თუ იმ გაკვეთილზე მისი მთავარი მიზანი ამისთვის მასწავლებელმა
უნდა იცოდეს განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები (შესასვლელი და გასასცლელი ბილეთები.)ამ
ბილეთების გამოყენებით მასწავლებელი შეძლებს აქტიობების მოდიფიცირებას და ახალი გაკვეთილის დაგეგმვას.
N
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის ხანგრძლივობა
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
1
|
1/10/2019
|
1
საათი
|
ü მასწავლებელმა აიმაღლოს პროფესიული ცოდნა.
ü გაეცნოს განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებს.
ü მიღებული ინფორმაციის გამოყენებით დაგეგმოს მოსწავლის
საჭიროებისა და ინტერეასების შესაბამისი საინტერესო და სახალისო გაკვეთილები
|
ü განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები;
ü შესასვლელი ბილეთი;
ü გასასვლელი ბილეთი;
ü პრაქტიკული მუშაობა
|
2
|
11/10/2019
|
1 საათი
|
ü
მასწავლებელი
გაეცნოს განმავითარებელი ინსტრუმენტები
ü
(სწრაფი წერის
საშუალებები, შუქნიშანი)
|
ü
სწრაფი წერის
საშუალებები
ü
შუქნიშანი
ü
გამოსაძახებელი
ჩხირები
ü
ორი ჭეშმარიტი
ერთი მცდარი
ü
პრაქტიკული
მუშაობა
|
3
|
15/10/2019
|
1
საათი
|
ü მასწავლებელი გაეცნოს დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიებს.
|
ü სასწავლო მენიუ
ü სასწავლო გაჩერებები
ü წერითი დავალება ,,რაფთ“
ü კითხვები ინტერესების მიხედვით
ü პრაქტიკული მუშაობა
|
შეხვედრის მიმდინარეობის აღწერა და დასწრების ფურცელი
შეხვედრა
№1
შეხვედრის
ხანგრძლივობა 1 საათი
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა - 7
თარიღი
|
1.10.2019 წელი. 14:00სთ. – 15:00სთ.
|
შეხვედრის მიზანი
|
ü
მასწავლებელმა
აიმაღლოს პროფესიული ცოდნა.
ü
გაეცნოს განმავითარებელი
შეფასების ინსტრუმენტებს.
ü
მიღებული
ინფორმაციის გამოყენებით დაგეგმოს მოსწავლის საჭიროებისა და ინტერეასების შესაბამისი
საინტერესო და სახალისო გაკვეთილები
ü
შესასვლელი
და გასასვლელი ბილეთების ერთობლივი შემუშავება;
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
ü
განმავითარებელი
შეფასების ინსტრუმენტები;
ü
შესასვლელი
ბილეთი; (პრაქტიკული მუშაობა)
ü
გასასვლელი
ბილეთი; (პრაქტიკული მუშაობა)
|
აქტუალობა
|
სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და შეფასება რთული
და მნიშვნელოვანი საქმეა. განმავითარებელი შეფასების მიზანია დაადგინოს, თუ რამდენად კარგად
გაიგო/ გაიაზრა მოსწავლემ ესა თუ ის საკითხი. ეს მასწავლებელს ეხმარება სწორად დაგეგმოს
სწავლება და მიაღწიოს სასწავლო მიზნებს. ჩემი რამდენიმე კოლეგა გეგმავს შიდა შეფასების
ჯგუფისთვის საჩვენებელი გაკვეთილის ჩატარებას, გადავწყვიტე დავეხმარო მათ, რათა წარმატებით
შეძლონ შიდა დაკვირვების გავლა და პროფესიული წინსვლა.
|
შეხვედრის მიმდინარეობის
დროს განსახილველი საკითხების მოკლე მიმოხილვა
|
|
რა მიზანს ემსახურება განმავითარებელი შეფასება?
|
განმავითარებელი შეფასება გამოიყენება კონკრეტული თემის /საკითხის შესწავლილისას.
მისი მიზანია დაადგინოს, თუ რამდენად კარგად გაიგო/ გაიაზრა მოსწავლემ ესა თუ ის
საკითხი. ეს მასწავლებელს ეხმარება სწორად დაგეგმოს სწავლება და მიაღწიოს სასწავლო
მიზნებს.
|
რა ტიპის ბილეთები ვიცით?
|
1. შესასვლელი ბილეთი:
ა.
ინფორმაციის მოპოვება მოსწავლეთა: წინარე ცოდნის, ინტერესების,
მანამდე არსებული ღირებულებების/ დამოკიდებულებების შესახებ.
ბ. მიღებული ინფორმაციის გამოყენება გაკვეთილში ცვლილებების შესატანად.
2. გასასვლელი ბილეთები:გამოყენებით მასწავლებელს
ეძლევა შესაძლებლობა, გაკვეთილის ბოლოს:
ა. მიიღოს შემდეგი
ინფორმაცია:
მოსწვლეთა მიერ
საკითხის გაგება-გააზრების შესახებ.
მოსწავლეთა ინტერესების,
ღირებულებების, დამოკიდებულებების შესახებ.
სწავლა-სწავლების
პროცესთან დაკავშირებით მოსწავლეთა მოსაზრებებისა და შეხედულებების შესახებ.
ბ. მიღებული ინფორმაცია
გამოიყენოს მომდევნო გაკვეთილის დასაგეგმად მოსწავლეთა საჭიროებებისა თუ ინტერესების
გათვალისწინებით
|
~
შეჯამება
განმავითარებელი შეფასების
ინსტრუმენტების გამოყენებით მასწავლებელი იღებს ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რამდენად
კარგად გაიგეს მოსწავლეებმა შესასწავლი მასალა, რა სირთულეებს აწყდებიან სწავლის პროცესში,
რა გამოსდით კარგად, ზოგადად რამდენად ეფექტიანია სასწავლო პროცესი. ყოველივე ეს მასწავლებელს
სწავლების სწორად დაგეგმაში ეხმარება.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების
ორგანიზება
დასწრების
ფურცელი
სსიპ. ონის მუნიციპალიტეტის სოფ. გლოლის საჯარო სკოლა
შეხვედრა №1 1.10.2019 წელი/ შეხვედრის
დრო 14:00 15:00
შეხვედრის ორგანიზატორი: უფროსი მასწავლებელი: მერი
ბარდაველიძე
შეხვედრის თემა: განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები; (შესასვლელი ბილეთი, გასასვლელი ბილეთი;
შეხვედრის მიზანი:
Ø
მასწავლებელმა აიმაღლოს პროფესიული ცოდნა.
Ø
გაეცნოს განმავითარებელი
შეფასების ინსტრუმენტებს.
Ø
მიღებული ინფორმაციის
გამოყენება მოსწავლეთა წინარე და გაკვეთილის შემდგომი ცოდნის შესამოწმებლად.
Ø
შესასვლელი
და გასასვლელი ბილეთების ერთობლივი შემუშავება;
მონაწილე მასწავლებელის რაოდენობა: 7
№
|
მასწავლებლის გვარი, სახელი
|
საგანი რომელსაც ასწავლის
|
საკონტაქტო ტელეფონი
|
ელ. ფოსტა
|
ხელმოწერა
|
1
|
მზაღო
გავაშელი
|
ქართული
ენა
|
|
|
|
2
|
მზია
ბერიშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
3
|
ლარისა
ხარებაშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
4
|
მარინა
მაისურაძე
|
ისტორია
|
|
|
|
5
|
სოფო
სულთანიშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
6
|
აკაკი
სულთანიშვილი
|
სპორტი
|
|
|
|
7
|
ვახტანგ
ბაკურაძე
|
რუსული
ენა
|
|
|
|
შეხვედრის მიმდინარეობის აღწერა და დასწრების ფურცელი
შეხვედრა
№2
შეხვედრის
ხანგრძლივობა 1 საათი
მონაწილე
მასწავლებელების რაოდენობა 7
თარიღი
|
11.10.2019 წელი. 15:00სთ. –
16:00სთ.
|
შეხვედრის მიზანი
|
მასწავლებელმა აიმაღლოს პროფესიული
ცოდნა.
გაეცნოს განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებს.
შესწავლილი განმავითარებელი ინსტრუმენტების
გამოყენებით დაგეგმოს გაკვეთილი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
ü
სწრაფი წერის
საშუალებები
ü
შუქნიშანი
ü
გამოსაძახებელი
ჩხირები
ü
ორი ჭეშმარიტი
ერთი მცდარი
ü
განმავითარებელი
ინსტრუმენტები(სწრაფი წერის საშუალებები)
|
აქტუალობა
|
გაკვეთილის დაგეგმა რთული პროცესია. მასწავლებელმა
ყოველ გაკვეთილზე უნდა იფიქროს მოსწავლის როგორც აკადემიური დონის ამაღლებაზე ასევე
სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარებაზე, ამიტომ მან ეფექტურად უნდა გამოიყენოს საგაკვეთილო
პროცესში განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები. ერთი მხრივ განმავითარებელი შფასების
ინსტრუმენტები ხელს უწყობს თემის მრავალმხრივ შესწავლას, მეორე მხრივ კი მაღალ სააზროვნო
უნარ-ჩვევების განვითარებას.
|
მასწავლებლები მუშაობენ
პრაქტიკულად განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებზე, შემდეგი მითითებების გათვალისწინებით:
|
|
რომელ განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები გავიცნობთ?
|
ü
სწრაფი წერის
საშუალებები
ü
შუქნიშანი
ü
გამოსაძახებელი
ჩხირები
ü
ორი ჭეშმარიტი
ერთი მცდარი
|
განმავითარებელი
შეფასების ინსტრუმენტების გამოყენება გაკვეთილზე
|
ü მასწავლებელი წერს
გაკვეთილის გეგმას, სადაც ნაჩვენებია განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები.
ü მასწავლებელს დასაბუთებული
აქვს გაკვეთილზე გამოყენებული განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები ეფექტურობა მიზნის მისაღწევად;
|
გაკვეთილის გეგმაში გამოყენებული განმავითარებელი
შეფასების იინსტრუმენტების განხილვა
|
ხდება მასწავლებლების
მიერ დაწერილი ჩატარებული გაკვეთილის განხილვა (განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების
გამოყენებით)
|
შეჯამება
მასწავლებელმა ყოველ
გაკვეთილზე უნდა იფიქროს მოსწავლის როგორც აკადემიური დონის ამაღლებაზე ასევე სააზროვნო
უნარ-ჩვევების განვითარებაზე, ამიტომ მან ეფექტურად უნდა გამოიყენოს საგაკვეთილო პროცესში
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები.
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
დასწრების ფურცელი
სსიპ. ონის მუნიციპალიტეტის სოფ. გლოლის საჯარო სკოლა
შეხვედრა №2 11.10.2019 წელი/ შეხვედრის დრო 15:00
16:00
შეხვედრის ორგანიზატორი: უფროსი მასწავლებელი: მერი
ბარდაველიძე
შეხვედრის თემა: განმავითარებელი ინსტრუმენტები
ü
სწრაფი წერის
საშუალებები
ü
შუქნიშანი
ü
გამოსაძახებელი
ჩხირები
ü
ორი ჭეშმარიტი
ერთი მცდარი
შეხვედრის მიზანი:
·
მასწავლებელმა
აიმაღლოს პროფესიული ცოდნა.
·
გაეცნოს განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებს.
·
შესწავლილი
განმავითარებელი ინსტრუმენტების გამოყენებით დაგეგმოს გაკვეთილი
მონაწილე მასწავლებელის რაოდენობა: 7
№
|
მასწავლებლის გვარი, სახელი
|
საგანი რომელსაც ასწავლის
|
საკონტაქტო ტელეფონი
|
ელ. ფოსტა
|
ხელმოწერა
|
1
|
მზაღო
გავაშელი
|
ქართული
ენა
|
|
|
|
2
|
მზია
ბერიშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
3
|
ლარისა
ხარებაშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
4
|
მარინა
მაისურაძე
|
ისტორია
|
|
|
|
5
|
სოფო
სულთანიშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
6
|
აკაკი
სულთანიშვილი
|
სპორტი
|
|
|
|
7
|
ვახტანგ
ბაკურაძე
|
რუსული
ენა
|
|
|
|
შეხვედრის მიმდინარეობის აღწერა და დასწრების ფურცელი
შეხვედრა
№3
შეხვედრის
ხანგრძლივობა 1 საათი
მონაწილე
მასწავლებელების რაოდენობა - 7
თარიღი
|
16.10.2019 წელი. 15:00სთ. – 16:00სთ.
|
შეხვედრის მიზანი
|
მიღებული ინფორმაციის გამოყენება
გაკვეთილის ცვლილებების შესატანად.
მასწავლებელმა აიმაღლოს პროფესიული
ცოდნა.
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტები
ü
სასწავლო
მენიუ
ü
სასწავლო
გაჩერებები
ü
კითხვები
ინტერესის მიხედვით
ü
წერითი დავალება
,,რაფთ“
|
აქტუალობა
|
საკუთარი
გაკვეთილის დაგეგმვას მასწავლებელი ძირითადად თავად ახორციელებს, მასწავლებელმა უნდა
ეცადოს მრავალფეროვანი გაკვეთილი ჩაატაროს. ამისათვის გაკვეთილის დაგეგმვის დროს
გამოვიყენოთ დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტები.
|
მასწავლებლები მუშაობენ
პრაქტიკულად, ხდება გაკვეთილის გეგმებზე დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტების
გამოყენება, შემდეგი მითითებების გათვალისწინებით:
|
|
რა უნდა გავითვალისწინოთ დიფერენცირებული სწავლების
ინსტრუმენტების გამოყენებისას?
|
დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტები მასწავლებელს
დაეხმარება დაგეგმოს გაკვეთილები, რომლებშიც ის შეძლებს მოსწავლის ინტერესების გაღვიძებას და სწავლის მოტივაციის გაზრდას, მათი ჩართულობისა
და ყურადღების მაქსიმალურად შენარჩუნებას.
|
შეჯამება
გაკეთილის დაგეგმვაში გამოვიყენოთ დიფერენცირებული სწავლების
ინსტრუმენტები. მრავალფეროვანი და საინტერესო გაკვეთილისთვის.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების
ორგანიზება
დასწრების ფურცელი
სსიპ. ონის მუნიციპალიტეტის სოფ. გლოლის საჯარო სკოლა
შეხვედრა №3 16.10.2019 წელი/ შეხვედრის დრო 15:00
16:00
შეხვედრის ორგანიზატორი: უფროსი მასწავლებელი: მერი
ბარდაველიძე
ü
სასწავლო მენიუ
ü
სასწავლო გაჩერებები
ü
კითხვები ინტერესის
მიხედვით
ü
წერითი დავალება
,,რაფთ“
შეხვედრის მიზანი:
ü
მასწავლებელმა
აიმაღლოს პროფესიული ცოდნა.
ü
მასწავლებელი
გაეცნოს დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტები
მონაწილე მასწავლებელის რაოდენობა:7
№
|
მასწავლებლის გვარი, სახელი
|
საგანი რომელსაც ასწავლის
|
საკონტაქტო ტელეფონი
|
ელ. ფოსტა
|
ხელმოწერა
|
1
|
მზაღო
გავაშელი
|
ქართული
ენა
|
|
|
|
2
|
მზია
ბერიშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
3
|
ლარისა
ხარებაშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
4
|
მარინა
მაისურაძე
|
ისტორია
|
|
|
|
5
|
სოფო
სულთანიშვილი
|
დაწყებითი
|
|
|
|
6
|
აკაკი
სულთანიშვილი
|
სპორტი
|
|
|
|
7
|
ვახტანგ
ბაკურაძე
|
რუსული
ენა
|
|
|
|
მასწავლებლის
(ქოუჩის) სახელი და გვარი: მერი ბარდაველიძე
2019 წლის 1.10 ჩავატარე კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა. შეხვედრა
შეეხებოდა განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებს (შესასვლელი და
გასასვლელი ბილეთები).
ჩემი მიზანი იყო:
ü მასწავლებელს აემაღლებინა
პროფესიული ცოდნა.
ü გაცნობოდნენ განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებს.
ü მიღებული ინფორმაციის
გამოყენებით დაეგეგმათ მოსწავლის საჭიროებისა და ინტერესების შესაბამისი საინტერესო
და სახალისო გაკვეთილები.
კოლეგებს გავაცანი შესასვლელი და გასასვლელი ბილეთების
ნიმუშები. შეხვედრაზე ვიმსჯელეთ როგორ გამოვიყენოთ განმავითარებელი
შეფასების ინსტრუმენტები. თემატიკის შესაბამისად ჯგუფებში გააკეთეს შესასვლელი
და გასასვლელი ბილეთები. შეხვედრის მსვლელობისას მასწავლებლებს გაუზიარე ჩემი
გამოცდილება და მათგანაც მივიღე უკუკავშირი.
2019
წლის 11.10 ჩავატარე კოლეგებთან მე-2 სამუშაო შეხვედრა. შეხვედრის მიზანი
იყო
ü მასწავლებელი გაეცნონ
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტებს
საკითხის განხილვა დავიწყე ჩემი პრეზენტაციით
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები. სლაიდ შოუს დახმარებით ვაჩვენე თითოეული
განმავითარებელი ინსტრუმენტების ნიმუშები: სწრაფი წერის საშუალებები (სწრაფი
ჩანაწერი, ერთწუთიანი ესსე, ერთწინადადებიანი შეჯამება, დაუსრულებელი წინადადებები),
დაფიქრდი-დაწყვილდი-გააზიარე , კითხვის დასმა, შუქნიშანი, ორი ჭეშმარიტი ერთი
მცდარი დებულება, ქვიზი, ტესტი, ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე, გრაფიკული
ორგანიზატორები (მთავარი კითხვა, დისკუსიის რუკა, პრობლემისა და მათი გადაჭრის
რუკა, სიტყვების რუკა, საკვანძო საკითხების რუკა, დადებითი-უარყოფითი-საინტერესო).
იმუშავეს პრაქტიკულად.
2019 წლის 16.10 ჩავატარე კოლეგებთან
მე-3 სამუშაო შეხვედრა. შეხვედრის მიზანი
იყო მასწავლებელები
გაცნობოდნენ დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიებს. დაწვრილებით განვიხილეთ
სასწავლო მენიუ, სასწავლო გაჩერებები, წერითი დავალება ,,რაფთ“, კითხვები ინტერესების მიხედვით. ცალ-ცალკე განვიხილეთ თითოეული მათგანი და ერთერთი (სასწავლო გაჩერება), როგორც აქტივობა
მე თვითონ გამოვიყენე სამუშაო შეხვედრის დროს.
კოლეგებთან ჩავატარე გამოკითხვა-უკუკავშირი,
რის შედეგადაც დავადგინე, რომ შეხვედრებმა ჩაიარა ეფექტურად, მონაწილეთა მოლოდინები გამართლდა.
ვფიქრობ, რომ შეხვედრის მიზნებიდან გამომდინარე მაქსიმალურად მივაღწიე
შედეგს, რადგან ნასწავლი ინფორმაციის გამოყენებით მასწავლებლემბა შეძლეს ეფექტური
გაკვეთილის გეგმის ჩატარება.
სამუშაო შეხვედრა
კოლეგებთან ჩატარდა წარმატებულად. ამ თემებმა
გამოიწვია მასწავლებლების დიდი ინტერესი და ჩართულობა. ასევე ვისაუბრეთ,
რომ ჩემს კოლეგებს გაკვეთილის გეგმებში
შეეტანათ ცვლილებები და გამოეყენებინათ თანამედროვე მეთოდები. ასე გაკვეთილი უფრო მრავალფეროვანი და
საინტერესო იქნებოდა და შეძლებდა მოსწავლის მოტივაციის გაზრდას და მის ჩართულობას
საგაკვეთილო პროცესში. შევასრულე გეგმით გათვალისწინებული
ყველა საქმიანობა და სამუშაო შეხვედრების გეგმის მოდიფიცირება არ დამჭირვებია. შეხვედრაზე მიმოვიხილე კოლეგების დაწერილი გაკვეთილის გეგმები, სადაც
გამოყენებული ჰქონდათ ამ შეხვედრებზე
ნასწავლი მასალა, მივეცი უკუკავშირი და ვიმსჯელეთ.
ვფიქრობ, რომ შეხვედრები იყო ბევრი სიახლის მომცველი, მიუხედავად
იმისა, რომ განვიხილე ყველა
საკითხი. ზოგიერთი
საკითხი, განსაკუთრებით დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტები საჭიროებს უფრო მეტ
დროს და დამატებით მუშაობას.
მიმაჩნია, რომ
სამუშაო შეხვედრის ძლიერი მხარე იყის თემის აქტუალობა და მასწავლებლების ინტერესი
თემისადმი. განსაკუთრებით საინტერესო იყო მასწავლებლებისთვის ნასწავლი მასალის
პრაქტიკაში გადატანა და თავიანთი საგნის მიხედვით განმავითარებელი და
დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტების ნიმუშების შექმნა.
მართალია, შევეცადე,
ყველაფერი სრულყოფილად გადმომეცა, მეჩვენებინა, დიფერენცირებული სწავლების მხოლოდ რამოდენიმე
ნიმუში განვიხილე, რადგან ერთ სამუშაო შეხვედრაში ვერ მოვაწრებდი ყველას დაწვრილებით
განხილვას, ამიტომ საჭიროა
დიფერენცირებული სწავლების დანარჩენი
ინსტრუმენტების სწავლებისთვის კიდევ
დავგეგმო მსგავს სამუშაო შეხვედრა.
მსგავსი სამუშაო შეხვედრების ორგანიზებისას გავითვალისწინებ
მასწავლებელთა ინტერესებს, საჭიროებებს და სამუშაო შეხვედრების თემას ასე ავარჩევ.
No comments:
Post a Comment